sâmbătă, 9 aprilie 2011

Invitatii confectionate manual!


Vreau sa va marturisesc o alta pasiune de-a mea, mai veche, ce a prins viata in urma cu 3 ani pe cand din dorinta de a ma implica cat mai mult in pregatirile pentru cea mai fericita zi din viata mea, m-am hotarat sa-mi confectinez singura invitatiile de nunta. Bineinteles ca in acele momente mi-am dat frau liber imaginatiei si am creat o multime de modele pe care astazi le-am gasit aruncate in podul casei. Am cautat prin fisierele calculatorului si am gasit si o parte din poze asa ca, desi o sa ma abat de la tema blogului meu, o sa le postez pentru ca mie imi sunt foarte dargi si cine stie... poate o sa va placa si voua!!









si ... ultima este chiar cea castigatoare din toate cele afisate, invitatia noastra de nunta!!

Daca o sa existe persoane interesate de acest subiect o sa revin cu informatii mai detaliate despre fiecare invitatie in parte.

2 comentarii:

  1. Buna , sunt Vio de pe forumul Marafeturi . Imi plac tare mult invitatiile acestea , ai putea sa mai confectionezi ca te pricepi. ID-ul meu de mess e smihaelaviorica , daca vrei sa vorbim .

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, ma bucur ca iti plac invitatiile, o sa mai confectonez daca mi se va cere. Am facute mult mai multe modele dar nu mai am pozele ca sa le postez.

    RăspundețiȘtergere